Bona tarda famílies!
Avui, tenint en compte que no hem pogut fer educació física, hem aprofitat la sessió per realitzar una dinàmica, amb l'ajuda d'una altra mestra, divertida i entretinguda, sempre amb l'objectiu de fer-los reflexionar sobre alguna cosa.
Aquesta dinàmica consisteix en: veis aquest petit quadrat realitzat amb celo al terra? Doncs tots i cada un dels alumnes que formen el grup de quart han hagut de ficar-se dins. Una vegada tots dedins, els he fet imaginar que és un vaixell que s'enfonsa, que no tenen per menjar, que no tenen per beure, i que la pròxima illa o terra en la qual vulguin estar, està molt enfora. A més, a més, la mar està plena de taurons amb molta gana i que han de decidir que tan sols pot quedar un o una dins el vaixell.
Els hem deixat uns minuts per a que ho poguessin aconseguir.
En acabar, els hem fet seure en cercle restauratiu, per fer assemblea, i els hem plantejat una sèrie de preguntes. Aquí vos deix uns exemples.
- Que heu sentit després de realitzar aquesta dinàmica?
- De què vos heu donat compte?
- Què creis que hem volgut aconseguir, tant la mestra acompanyant com la tutora, amb aquesta dinàmica?
No os podeu imaginar quines respostes ens han donat. En aquell moment teníem la sensació de que xerràvem amb persones adultes.
Si teniu l'oportunitat de xerrar amb ells sobre aquesta dinàmica, endavant. Ha estat meravellosa.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
En matemàtiques estem treballant els números romans,avui ha tocat experimentar. Amb 4 palets havien de fer tots els números romàs que es pu...

-
Ja esteim a final de curs! Ha estat un curs insòlit però gràcies al vostre esforç l'hem pogut acabar bé. Amb aquest video vos vull don...
-
En matemàtiques estem treballant els números romans,avui ha tocat experimentar. Amb 4 palets havien de fer tots els números romàs que es pu...
-
Aquest any per mor de la situació hem tingut que fer el dia de la pau d’una manera diferent,però plena d’il·lusiò com cada any.A nivell de ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada